Waarvoor kunt u Accomplish Office Support inschakelen?

Zoekt u een ervaren en zelfstandig werkende projectassistent, officemanager of directiesecretaresse voor een tijdelijke klus, dan kunt u een beroep op mij doen. Ik zet mijn expertise en enthousiasme graag in om uw project te doen slagen. Dat betekent dat ik de taken uitvoer die daarvoor nodig zijn. Wat ik precies doe, hangt van het project af.

“quote” – naam, gemeente Utrecht, 2015

Om duidelijk te maken wat u van mij kunt verwachten, noem ik een aantal van mijn recente werkzaamheden als projectassistent bij het projectmanagementbureau van de Gemeente Utrecht:

  • zorgen voor juiste en tijdige informatie voor teamleden
  • coördineren van teamvergaderingen
  • notuleren van vergaderingen
  • maken en bijhouden van actielijsten
  • organiseren bewonersavonden
  • contact onderhouden met bewoners
  • schrijven huis-aan-huisflyer met praktische projectinformatie

Andere werkzaamheden die ik voor u kan uitvoeren, zijn bijvoorbeeld:

  • opzetten van een secretariaat
  • opzetten en verbeteren van procedures
  • bijhouden van een relatiebeheersysteem

Vanzelfsprekend kunt u rekenen op een vertrouwelijke behandeling van al uw informatie.

Wilt u weten wat ik voor uw project kan betekenen, neem dan contact met mij op.